FeeFo Feedback

Feedback for Men's Fitness has been compiled from 36 customer reviews

Date Score Customer Comment
Service:++
Product:++

Service rating : Always gets here on time
Product : Super magazine..tend to read everything twice..love the food tips and recipes

Service:++
Product:++

Service rating : No complaints, excellent service
Product : informative and helpful, great articles plus training and nutrition tips

Service:+
Product:+

good service so far

Service:++
Product:++

Service rating : Happy with the service
Product : Happy with the magazine

Service:++
Product:++

Service rating : Excellent delivery
Product : Really good content, great recipes and exercise ideas

Service:--
Product:NA

Service rating : Signed up and paid for the Men's Fitness Total Body Transformation on 13th April with an expected turnaround and receipt of plan within 10 business days. Eventually received my plan on 19th May. It took a number of phone calls and emails from myself to chase this up. The most disappointing thing was to be promised phone calls back or replys to my emails which rarely happened and was left to me to chase up again. The publishing company for Men's Fitness also asked for my postal address on 17th May to send me a goody bag as way of apology.....this has never arrived!
Product : Yet to try this product due to delays in receiving it........


On 06-Jun-2016 the supplier responded:
Good Morning Christopher!

I'm sorry to hear that you have experienced a problem with your order for the Total Body Transformation. Unfortunately, we are able to provide assistance for magazine subscriptions, and so for assistance with the Men's Fitness Total Body Transformation pack we recommend that you contact them, either via email at TBTsupport@mensfitness.co.uk or via telephone on +44 (0)20 7907 6424.

Sorry I couldn't help you further, Christopher. If you have any questions regarding a subscription to the magazine, please let me know!

I hope you have a great week!

Martin

Service:++
Product:+

Service rating : None
Product : Good stories and fitness advice

Service:-
Product:NA

I have not received my copy of magazine. Its been 2 months now.


On 31-May-2016 the supplier responded:


I'm sorry to hear that you haven't received any issues. So that we can look into this, we will need to ask you for some further details, and so I have sent you an email regarding this.

I hope you have a great day!

Martin

Service:+
Product:+

Service rating : All fine.
Product : Fine.

Service:++
Product:++

Service rating : Very good
Product : Great service.no complaints

REFUND POLICY


We hope you enjoy your subscription to Men's Fitness. If, for any reason you’re not satisfied you may cancel at any time during your subscription and receive a full refund on any unmailed issues within 30 days. Please note that we do not accept returns.

If you cancel your subscription to Men's Fitness, you will miss out on these fantastic benefits:

  • Saving up to 21% by subscribing
  • Never missing an issue – no more disappointment if your newsagent sells out
  • Free delivery to your door

Should you have any issues or no longer wish to continue your subscription please contact us via one of the following methods.

Call: 0844 844 0053
From outside the UK: +44 1795 592 910
8:00am - 8.00pm Mon - Fri 9:00am - 1:00pm Sat UK time

Email: mymags@servicehelpline.co.uk

Write:
Dennis Publishing Ltd
800 Guillat Avenue
Kent Science Park
Sittingbourne
Kent
ME9 8GU